INFOS'01

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Okt 1 10:02:59 CEST 2001

Yo!

Torej stvar je sledeca. INFOS se bliza s svetlobno hitrostjo in treba bo
pljunit v roke :) Jutri ali najkasneje pojutrisnjem dobim jaz tocno
lokacijo nasih stojnic, tako da se lahko dokonca letak in se zadevo da
tiskat ze enkrat drug teden. Danes ali najkasneje jutri dobim tudi ze
koncne datume in ure nasih predavanj.

Govoril sem tudi z Robertom Pavsicem  in sicer glede clanka v Financah.
Zdaj bi pa rabil nekoga iz slovenizacijske skupine oziroma projekta LISA
da napise nekaj o projektu in sicer 2000 besed. Kdo se javi? Verjetno se
bo nasel tudi kaksen termin za predstavitev na Radiu SLO in rabili bi
nekoga, ki bi bil pripravljen iti tja in nekaj povedati v zivo. Ce se ne
motim se je Ales Kosir, rabim pa se koga v primeru da Ales ne bo utegnil.
Potreboval bom imena vseh, ki bi zeleli sodelovati na nasih stojnicah ali
pri sami postavitvi leteh, ker moram narociti "sluzbene" izkaznice. Tekst
za zlozenko sem tudi ze pripravil rabim samo se nekoga ki bi ga graficno
oblikoval in pripravil za tisk. Treba bo natiskati vsaj dva ali tri
bannerje z LUGOS - Linux parolami, ideje za parole so dobrodosle!

Aha glede stroskov. Stojnice, vitrine, stoli, mize, inet prikljucek mogoce
se kaj naj bi bili zastonj! Torej denar potrebujemo samo za tisk majic,
letakov, zlozenk, bannerjev (tavelikih zhreht:) in CD-jev.

To bi bilo za zdaj vse...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu lugos-org