next

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Nov 6 12:36:28 CET 2001

On Tue, 6 Nov 2001, [iso-8859-1] Janez Starc wrote:

> Zdravo!
>
> Slišal sem, da ste od firme Delo (časopis, tisk),
> dobili 10 NextStep delovnih postaj. Jaz sem jih že
> večkrat spraševal, kaj o teh računalnikih oz. če se
> dajo dobit, toda brez uspeha. Na letošnji študentski
> areni pa sem videl 3 na raztavnem prostoru od
> CyberPipe. Zato sem se takoj zanimal od kje in kaj so
> CyberPipe sploh. Tako sem prišel do tvojega naslova in
> ker si organizacijski vodja, verjetno veš kaj več o
> tem.

Racunalniki, ki so bili na razstavnem prostoru Kiberpipe na Areni so
izposojeni od Drustva uporabnikov Linuxa slovenije
(LUGOS), ki je resnicno dobilo priblizno 10 racunalnikov NextStation in
Turbonext od casopisne hise Delo.
Kakor vem pri Delu nimajo vec nobenega nexta za odpis ali prodajo...

> Naj se ti najprej predstavim in ti povem kaj bi sploh
> rad. Sem študent grafične tehnike v Ljubljani in se
> ljubiteljsko ukvarjam z računalniki. Zbiram stare rač.
> modele, ki se še dajo dobit in imajo kak pomemben
> delček v računalniški zgodovini. Naj ti napišem nekaj
> modelov, ki sem jih uspel zbrati do zdaj:
> Apple II, Apple IIe, MicroBee, Commodore PC YU, IBM PC
> 286, Macintosh SE, SE/30, IIsi, Quadra 700.
> Vsi modeli tudi delujejo, razen Appla IIe, kjer bi
> moral zamenjati napajalnik, pa še kak monitor bi mi
> prišel prav.

Zelo zanimivo :), morda se lahko kdaj zmenimo za kaksno razstavo v
Kiberpipi?

btw: v kiberpipi imamo enega delujocega XTja, ki smo ga dobili od
Mladinske Knjige...

> Zdaj me pa zanima, če bi lahko  na kak način dobil
> vsaj enega NextStepa, ki bi dopolnil mojo zbirko?
> Že v naprej se ti zahvaljujem za odgovor in v upanju
> dobre rešitve.

To je v domeni LUGOSa, zato bi morali prosnjo za ta racunalnik v bistvu
nasloviti na njih. Tole cc-jam v ustrezen dopisni seznam, tako da bodo s
tem seznanjeni.
Bi pa predlagal, da direktno njim posljete prosnjo...

Lep Pozdrav
Andraz Tori