[LUGOS-ORG] RE: [LUGOS-UPRAVNI-ODBOR] Re: next

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Wed Nov 7 10:31:54 CET 2001

	Hojla!

On Tue, 6 Nov 2001, Ales Kosir wrote:
> del racunalnikov, ki jih je Delo poklonilo pri Lugosu, je v hrambi pri meni.
> Preostale so si na reverz Lugosa ze sposodili clani Lugosa, ki bodo s stroji
> kaj uporabnega naredili. Potrebni pogoj, da prides (=si ga sposodis!) do
> racunalnika, so:
> * si clan Lugosa,
> * bos s strojem kaj uporabnega pocel
> * se UO strinja, da ti da v uporabo racunalnil.

Če je kej na voljo kakšen PC z monitorjem, bi se priporočil, ker bi rad na
njem testiral DeMuDi (Debian Multimedia Distribution).

Če iam kdo drug kakšen PC in bi se rad zabaval z DeMuDi-jem imam še en
CDROM. Pozor to je zgodovinski DeMuDi odlitkek verzije 0.0 iz Havane :]

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -