[ LUGOS-ORG ] Kandidatura...

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Wed May 16 11:03:01 CEST 2001

On Wed, May 16, 2001 at 07:25:26AM -0400, bostjan at japet.si wrote:
> Jure, ali se ti ne zdi, da društvo zasluži možnost izbire med kandidati?

Ne.

Zdi se mi, da drustvo zasluzi moznost, da dobi kolikor toliko resnega
predsednika (David se je ze pokazal, da zna z ucinkovitimi groznjami
motivirat ljudi, jaz pa ne). Povedati moram, da za drustvo nikakor nimam
veliko casa. In se podpisat se ne znam, kar pomeni da sem dejansko
nesposoben za predsednika.

Pravzaprav sem ze veliko razmisljal o tem, da bi se odjavil z
lugosovih list in svoj cas zapravljal na se bolj neumen nacin,
ce ta obstaja, ampak vcasih pa le komu kaj razsvetlim. Ce kdo
meni, da se mi preveckrat utrga in se neupraviceno raz<fill here>
na nebogljene novince, naj rece, pa se ne bom vec. Moja zmanjsana
toleranca je posledica nevarne bolezni, ki se me loteva v zadnjem
casu in je se zelo neraziskana: helpdesk dementia. Zdravila se
ni, edino, kar lajsa bolecine je pa izlivanje custev v mailing
liste (prosto po adminspotting).

Torej, nisem za predsednika. Resno. Morda kdaj drugic.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer