[ LUGOS-ORG ] clanarina

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Tue May 15 10:39:46 CEST 2001

Howdy!

On Mon, 14 May 2001, David Klasinc wrote:

> Najbrz res.

Dajte no, preberite si drugi odstavek 9. clena statuta, ki pise dobesedno
tole:

" Sprejem v redno clanstvo potrdi Upravni odbor Drustva na podlagi
  izpolnjene pristopnice kandidata. O tem poroca skupscini drustva. "

Ali res ne dojamete pomena enega stavka? Ali je potrebna kaksna cudna
interpretacije direktnih dolocil? Ce pise, da sprejem UO potrdi clanstvo
na podlagi izpolnjene prijavnice (res pa ne pise, v kaksni obliki mora
biti prijavnica, torej je lahko tudi e-mail ali pa preko web forma), nic
pa ne pravi o kaksnih pravilih, ki bi to dolocilo obsla (kot je recimo
avtomatika).

Prosim, dokler je ta clen zapisan tako, kot je, se ga drzimo. Ce/ko ta
clen ne bo vec v taki obliki, pa lahko zacnemo stvari poceti drugace.

Osebno sem proti hiper inflaciji stevila clanstva, zato sem tudi proti
bistveni spremembi nacina vclanitve.

Ze sedaj jamrate, da ne dobite dovolj clanov za delo na projektih.
Omenjate stevilko cez 650 clanov, dela pa vas, koliko, 20? In mislite, da
ce boste dobili se nadaljnjih 500 clanov, da bo kaj bistveno vec delovnih?
Tisti, ki so resno pripravljeni zrtvovati ure in dneve za drustvo, bodo
pripravljeni zrtvovati tudi 5 minut za izpolnjevanje in oddajo prijavnice.

> Tukaj imas prav, ampak s tem se znebimo dolocenega dela clanstva, ki ga je
> sedaj vecina tretirala kot balast.... Absolutno se strinjam, da je najbrz
> drek vpisovat dve stvari istocasno. Ampak vse skupaj lahko opravicimo s tem,
> da recemo, da je prijava elektronska, ker pa po zakonu rabimo se podpis,
> mora vsak se na papirju oddat prijavo...

Ce ze vztrajate na web prijavi, potem gre pa lahko takole: clan izpolni
formular s podatki, PHP preveri semanticno pravilnost podatkov, nazaj
poslje lepo oblikovano pristopno izjavo, potencialni novi jo natisne in
poslje drustvu, obenem pa PHP to isto strpa v bazo. Tako bi se izognili
dvakratnemu pisanju iste stvari.

Mimogrede lahko PHP vsaki prijavnici dodeli eno serijsko stevilko, ki je
del papirnate verzije. Ko UO potrdi sprejem novega clana, bo administrator
baze laze poiskal ustrezni vnos, serijsko stevilko prijavnice pa spremenil
v clansko stevilko ... seveda bi morala biti serijska stevilka prijavnice
dovolj razlicna od clanske stevilke, da bi ne prihajalo do zmede. Recimo,
da se serijske stevilke prijavnic zacnejo pri 2**31, izpisujejo pa z "%x".

Peace!
  Mkx