[ LUGOS-ORG ] Kandidatura...

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Tue May 15 09:46:57 CEST 2001

On Tue, May 15, 2001 at 09:45:48AM +0200, David Klasinc wrote:
>  Moram priznati, da me zadnji teden dni kar nekaj ljudi prepricuje v neko
> stvar. Priznam tudi, da do nedavnega nisem bil preprican kaj naj naredim
> in kaj bi bilo bolj prav.
>
> Pa sem se na koncu vendarle odlocil. Upam, da prav...
>
> Odlocil sem se, da kandidiram za predsednika drustva in tale mail naj bo
> tudi vloga za kandidaturo...

S tem se kandidaturi seveda jaz odpovedujem :) Bom pa sprejemal navodila
in jih izpolnjeval vsaj tako vestno, kot izpolnjujem tudi vse druge
naloge *grin*.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer