[ LUGOS-ORG ] clanarina

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon May 14 15:14:32 CEST 2001

Na 14 May 2001 14:49:46 +0200, je David Klasinc zapisal:

> Haha! :) Ne gre tko hitro... Poleg tega moras viseti na liniji, ker je vnos
> online, ce se zmotis ne mores popravit, vsaj prej nisi mogel... :) Etc,
> etc...

dobro samo to je problem orodij...
Raje pofixajmo orodja kot da zakompliciramo procese, zato jih pa mamo
(orodja namreč, da lajšajo procese)

> Ne delovne sestanke ampak samo sestanke. Ce k delovnim sestankom pristejemo
> se sestanke UOja, potem je to prevec sestankov... :) Ze tako so redki, ki so
> hodili na te sestanke...

saj smo nekaj ze govorili o virtualizaciji tistih ne-delavnih
sestankov... upam da bo kaj iz tega

> Tukaj imas prav, ampak s tem se znebimo dolocenega dela clanstva, ki ga je
> sedaj vecina tretirala kot balast.... Absolutno se strinjam, da je najbrz
> drek vpisovat dve stvari istocasno. Ampak vse skupaj lahko opravicimo s tem,
> da recemo, da je prijava elektronska, ker pa po zakonu rabimo se podpis,
> mora vsak se na papirju oddat prijavo...

Ce je to balast potem nehajmo sploh sprejemat nove clane, samo en izmed
50ih potemtakem ni balast... že mogoče da je to balast, je pa po dobri
strani tudi dobro, ker ljudi lahko bolj osveščamo...

> To da UO sciti userje pred birokracijo je dobro, ampak samo do te mere, da
> ne zacne UO zaradi tega odpadati...

V kolikor je to tako zelo velik problem lahko jaz začnem člane vpisovati
(sicer nimam pretirane želje po tem)... ampak to zaenkrat počne Roman in
še vedno čakam da bo Roman kaj povedal o tem. Mislim da je najbolj
kompetenten kar se tega tiče...
Roman?

LEp Pozdrav
Andraž Tori