[ LUGOS-ORG ] clanarina

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon May 14 13:57:42 CEST 2001

Na 14 May 2001 13:55:41 +0200, je David Klasinc zapisal:

> Jaz sem sploh proti 'preverjanju' potencialnih clanov. Saj nismo udba... ;)
> Clan je tisti, ki izpolni web form in poslje prijavnico. Takrat ko web form
> bo recimo.

Ko smo že pri tem...

glede izgubljenih naslovov in e-mailov...
jaz se bom maksimalno potrudil jih najti, če ne bo šlo drugače tudi
tako, da bom poklical na telefonsko ki jo je član dal ob vpisu...

seveda bom prej poskušal kakšno drugo metodo izsleditve :)
lahko pa spremenimo statut in takšne člane ven vržemo, ampak sem mnenja
da je naša dolžnost da vsaj poskušamo najti nove naslove, ko pa res to
odpove pa šele tako skrajna dejanja pridejo v poštev...

Lep Pozdrav
Andraž Tori