[ LUGOS-ORG ] clanarina

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon May 14 11:41:24 CEST 2001

On Mon, May 14, 2001 at 07:03:31AM +0200, Metod Kozelj wrote:

> To pa po 9. clenu statuta (objavljenega na web strani) ne bo slo. O
> sprejemu novih clanov namrec sklepa UO (kaksnega lahko naceloma tudi

Ce se ne motim, do sedaj UO ni nobenega novega clana potrdil UO... :)

> zavrne). Torej mora biti novi clan v bazo dodan sele po sklepu UO o
> sprejemu v clanstvo.

O tej ideji se je ze razpravljalo ampak ker ni bilo nobenega programa, ki bi
delal z bazo, to ni bilo nikoli izvedeno.

bodoci, potencialni clan, ki se vpise v bazo postane clan sele, ko poslje
prijavnico in tisti, ki jo prejme tisti, ki skrbi za bazo podatkov. Ce je
vse ok s prijavnico potem se neclana odkljuka in takrat postane clan. Ne
vidim v cem je problem? Tezava niso prijavnice, ki pridejo enkrat na mesec
po posti ampak tistih 100 komadov, ki jih treba vnesti po Infosu recimo....

Glede na to, da program za vnasanje clanov ze imamo, da baza ze obstaja, bi
bilo minimalno dela, da se web interface malo popravi, tako da se lahko
bodoci clani sami vpisujejo.

In ce se enkrat na mesec pozene clean_the_damn_database.sh, ki odstrani
tiste, ki so se vpisovali samo zato, ker jim je bilo to fajn in potem niso
poslali prijavnice, ne bi smelo biti problemov.

Ce se pa komu zdi, da je to pretezko narediti, pa naj pove, ce mi da nekdo
specifikacije od baze, lahko jaz en web form napisem...

> <rant>
> A sem edini, ki zanje case bere statut?
> </rant>

Saj zato pa imamo nadzorni odbor, da nas o tem opozarja, ko mimo sekamo.. ;)