[ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] zapisnik (fwd)

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sat May 12 22:53:25 CEST 2001

	Hojla!

On Fri, 11 May 2001, Roman Maurer wrote:
> [...]

Kdo ej dobil anteno? Kdo jo je snemal? Kdo jo je vračal? Kdo je namontiral
drog?

> Lahko bi v zapisnik tudi napisali:
> hvala moj.net za to in to...

Prav tako smo hvaležni moj.netu, kot tudi vsem ostalim sponzorjem.

Predvsem pa smo hvaležni vsem, ki so v delovanje in življenje projekta
LiFe8 vložili svoj trud. To pa piše v poročilu LiFe8.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -