[ LUGOS-ORG ] Kriza društva

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Fri May 11 23:08:49 CEST 2001

Pozdrav!

>Zdaj sem si vzel malo casa pa prebral za en teden nazaj kaj ste
>naflancali...
In boš te naše flance malo zalil. :)

>Btw, kovaceva kobila je vedno bosa. Poleg tega ni nic narobe ce enkrat na
>pol leta dvignes rolete, odpres vrata, si nadanes rolerje in odrolas na
>SDK. Dobro, v koncni fazi bomo tud te zadeve porihtali, je pa ocitno da
>se nismo v tej koncni fazi.
Problem je kadar 'moraš' na sdk. In zunaj sneži, dežuje, sije sonce, v
glavnem ne gre se ti it gledat referentke ali referenta. Račun pa mora
biti plačan. Takrat je to problem. lp,
Boštjan Janežič

p.s.: Ali bi kdo od podpisnikov društva odrolal na www.sdk.si in naročil
zadevo. Menda morajo pripravit eno disketo s ključi. :)

bostjan at japet.si