[ LUGOS-ORG ] Priblizajoce se volitve...

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Wed May 9 13:48:50 CEST 2001

On Wed, May 09, 2001 at 01:32:07PM +0200, Nejc Novak wrote:
> Lugos je Linux User Group of Slovenia - torej naj bi skoraj vse bilo v
> Linuxu. Ce bi bila to splosno racunalnisko uporabniska skupina, potem je to
> drugo.

Jaz pa se moram strinjat s Tomazem. Vecina (tudi sam) nas zagrizeno brani
linux, ceprav se v vecini sploh ne zavedamo, da obstaja se kaj drugega,
morda boljsega. No, videl sem FreeBSD (in ga se vedno gledam), ampak kljub
temu da me je zelo navdusil je bilo dovolj drawbackov, da si ga ne bom
zapisal pod kozo, ampak bom se naprej vse gonil pod linuxom, seveda pa
bom tudi delal na tem, da se linux izboljsa (najbrz niti ne v kaksni
user friendly smeri).

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer