Priblizajoce se volitve...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed May 9 11:17:15 CEST 2001

Banzai!

 Zanima me kako bodo potekale volitve tokrat?

Kako se bodo predstavili kandidati? Kdo je sploh lahko kadidat? Kdo so sploh
kandidati... Vsa ta vprasanja so v bistvu se odprta.

Ali bo upravni odbor podal kake napotke za morebitne kandidate.

Meni se zdi, da za clan UO ali kakrsno koli drugo funkcijo ne more
kandidirati 'kr en' ampak mora kandidat vsaj predstaviti samega sebe in
povedati zakaj sploh kandidira in kaksni so njegovi nacrti. Zdi se mi tudi
smiselno, da se pove, koga si predstavlja v UO in na drugih funkcijah v
drustvu. Vem da se volita samo predsednik in podpredsednik ampak vseeno se
mi zdi, da je ta informacija pomembna.