[ LUGOS-ORG ] delo

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed May 9 11:08:54 CEST 2001

On Tue, May 08, 2001 at 01:01:53PM +0200, Andraz Tori wrote:

> ne stekam cist... no ja :)
> pregori = dokoncno oddide na temno stran tega ali onega... :)

Ce zarnica pregori crkne... In to nardi samo enkrat... Iz tega lahko
izpeljemo, da ce clovek pregori... mnjah... shit happens... :P

> ... ne,
> samo recimo tisti aktivni clani zagotovo dajo za drustvo vec od 2000 sit
> letno, tako ali tako... potem pa bo treba povrniti vse racuncke, ker pac
> se placuje clanarina

 Ma v bistvu je tako, da bi bila nabrz dobro, da bi imeli neko minimalno
clanarino ampak to v resnici ni izvedljivo... Plusi in minusi gor ali dol...

Sprijaznit se treba z realnostjo...