[ LUGOS-ORG ] delo

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Tue May 8 12:28:32 CEST 2001

On Tue, May 08, 2001 at 12:14:06AM +0200, Andraz Tori wrote:

> Pa saj vedno kdo 'pregori'... vsak od nas bo, prej ali slej, sam glavno
> je, da pocakas tok casa, da te drugi mladi 'borci' nadomestijo...

Nihce nikoli ne pregori. Samo enkrat... ;>

Vsaj jaz nisem pregorel, zaenkrat... Problem je v tem, da te za nekaj casa
minejo zadeve, da imas polno kosaro vsega in se ti ne da vec.

Kasneje se pa zadeve spet spremenijo. Vsaj pri meni so se. Zdi se mi, da bi
spet rad delal za drustvo in pomagal.

Trenutno se zbiram pogum, da to javno oznanim, ker se nisem preprican, ker
vem kak je bil obcutek po dveh letih pretegovanja in raztegovanja... :)

> heh, tule pa ne vem a bi se strinjal al ne, kaj vec argumentov z obeh
> strani?
> je pa zagotovo zanimiv predlog

Plusi:
 - ostali bodo le zainteresirani clani
 - drustvo bo dobilo eno malenkost denarja
 - stevilo clanov bo drasticno padlo
 - veliko manj prijavnic bo treba vnasat
 - najbrz ne bo vec podvojevanja clanov ;>

Minusi:
 - stevilo clanov bo drasticno padlo
 - kako bomo pobirali denar in kje ga bomo pobirali
 - narediti bo treba nekaj na infrastrukturi za pobiranje clanarine
 - najbrz noben tega ne bo hotel narediti...

Zadnji minus je najhujsi... Za vse ostale se da resiti zadeve. Clanarino se
lahko placa s poloznico.

Recimo 2000 SIT letno za clanarino ni noben denar... :)