[ LUGOS-ORG ] Zakon o drustvih...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon May 7 09:55:45 CEST 2001

On Sun, May 06, 2001 at 09:59:35PM +0200, Miha Tomsic wrote:

> Nekateri lokali se registrirajo kot drustva, da lahko "svojim clanom"
> prodajajo pijaco 24h na dan.

Hm, ja.. sem vse stvari se ene petkrat prebral in je v bistvu napisano tako,
da lahko opravljamo take dejavnosti v skladu z naceli drustva in da mora
tudi to biti v statutu. Ali imamo to v statutu? Pa seveda mora it profit za
drustvene dejavnosti...

V bistvu vidim, da lahko pri nas ustanovis drustvo ljubiteljev hrane in
odpres zivilsko trgovino. Vsak ki pride v trgovino in kaj kupi, podpise
racun in s tem tudi avtomatsko postane clan drustva. Na leto naredis manj
kot 5mio profita in si upravicen davka... Ves profit gre pa tako ali tako za
vecanje in sirjenje trgovine in reklamo, etc, etc...

Kar je v bistvu smesno... :)