[ LUGOS-ORG ] delo

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri May 4 23:36:02 CEST 2001

Od:	Andraz Tori <andraz.tori1 at guest.arnes.si>
Odgovori-na:	odbor-list at lugos.si
Za:	odbor-list at lugos.si
Zadeva:	Re: [ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] Re: [ LUGOS-ORG ] delo
Datum:	04 May 2001 23:34:42 +0200

Na 04 May 2001 22:56:53 +0200, je Miha Tomšič zapisal:
>       Hojla!

> Predlagam, da kar 10.maja.

ok, kdaj .18:00 .. hSL ali izanska, kar bo na voljo

> Pripravljam.

in podpredsednika...

> Predlagam 26.05.2001 za izredno skupščino.
> 1. kadrovske spremembe.
> 2. razno

bojim se da izredna skupscina ne more imeti tocke razno.

mislim da je realno da se poslovnik popolnoma pripravi do takrat (link
na osnutek je http://www2.arnes.si/~ssdatori/poslovnik_skupscine.html,
prosim pripombe), prav tako je Roman imel ze eno verzijo pravilnika...

Lep Pozdrav
Andraž Tori