[ LUGOS-ORG ] Re: kiberpipa

Jure Turk jure.turk at drustvo-dns.si
Sat Mar 31 19:30:45 CEST 2001

O,

Se cist strinjam.

lp

elTurcin (Jure Turk)
GSM: +386 31 38 21 10
Home: +386 07 33 21 796
e-mail: elturcin at drustvo-dns.si

-----Original Message-----
From: David "Bowman" Glumac [mailto:bowman at k2.net]
Sent: Saturday, March 31, 2001 5:00 PM
To: lugos-org at lugos.si
Subject: RE: [ LUGOS-ORG ] Re: kiberpipa

Pa dobro, a se je vsem skupaj odtrgalo al kaj?

Kdaj tocno je LUGOS postal kopija Drzavnega zbora?
Spominjate me na tisti trop osnovnosolsko-izobrazenih zamascenih
kretenov v
slabih oblekah - in to vsak dan bolj. Lugos nikoli ni bil, in nikoli ne
bo
tak kot bi rad posameznik, malo se bo treba potruditi...

Sploh nisem presenecen, da je Mikka odstopil - kdo pa nebi, ce bi moral
prenasati vase prerekanje? Crni, beli, modri, rdeci... pardon: Slack,
Debian, Redhat in Suse.
Nasi ljubi clani se ne znajo obnasati niti na skupscini... v izvljenju
se
nisem videl vecje farse kot je bila skupscina - ljudje, ki so popolnoma
"clueless", recimo osebek, ki je sedel zraven mene so se vtikali v vsak
najmanjsi detajl, glasovali smo o najbolj irelevantnih stvareh v
vesolju,
aja, pa se podpredsednik in tajnik sta se zacela pobijat.

Fuck off, all of you. Dokoncajte life8, potem pa razpustite drustvo.
Edino
tako boste vsi skupaj zadovoljni. Lepo bo vsak po svoje rinil Linukse v
svojo smer, malo v komercialo, malo v marginalnos, malo v underground...

Predlagam se za dozivljenskega generalnega nad-predsednika drustva, in
pozivam Borzo slovenije, da nas kotira na kotaciji A. Se bomo pac
prodali
velikemu bratu, potem bomo meli pa CEOja, pa CFOja, pa COOja... ZOO
imamo ze
zdaj.

I'm going to sleep this off.

Bow