kiberpipa

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Mar 30 20:48:55 CEST 2001

Na 30 Mar 2001 10:25:51 -0700, je 1 petrca zapisal:
> ivjo!
>
> Andra - To, da Lugos odstopa od projekta se mi zdi e vedno zelo trapasto.
> Vseeno mi je, koga omenjamo za sodelavce in take reèi. Bolj èudno se mi zdi,
> da Lugos obraèa hrbet fantastièni promociji. Èe bi formalizirali odnose, je to
> za Lugos dvorezen meè, ker bi potem tudi Kiberpipa Lugosu zapirala tista
> "vrata", za katera se ni dogovoril. Res ne razumem. Mene vsemogoèe èudne
> zdrube prosijo za sodelovanje. A Lugos ni drutvo za promocijo Linuxa??
> Samo to prosim, da se ne bi li podpisvat kaknih fomalno-pravnih pogodb, ker
> [...]

No tole je nekak bolj 'uraden' odgovor, postan se v lugos-org in
odbor-list:
To ali LUGOS odstopa od ponujenega sodelovanja pri Cyberpipi je predvsem
stvar o kateri odloca Upravni odbor LUGOS. Ta se ni strinjal, da bi vsaj
deklarativno podprli projekt (zaradi globokih nesoglasij o tem na koncu
sploh nismo glasovali), saj naj bi bila njegova izvedba, kljub vsej
predlozeni dokumentaciji prevec 'nejasna' ter 'dvomljiva' in ne dovolj
koristna za LUGOS in Linux.

Promocija Linuxa je res ena od dejavnosti drustva (poleg tega pa se za
samopomoc med uporabniki, boj proti monopolu na trgu operacijskih
sistemov itd.). Vendar obstajajo v UO zelo razlicni pogledi na to,
katere projekte se 'splaca' podpreti.

p.s.:Nacin dela v Cyberpipi mi je kljub pomanjkanju strogo
formaliziranih odnosov prav vsec, saj je odprt za vsakogar in pregleden.
Zato pricakujem, da bodo tisti clani LUGOS, ki ze sodelujejo pri
projektu, svoje sodelovanje nadaljevali.

p.p.s.: Osebno se mi zdi biti zraven pri prvem pravem cyber centru v
katerem bi se lahko kot drustvo pohvalili, da forsiramo Linux na celi
crti zelo pozitivna stvar, vendar o tem ne odlocam, zato moram pac
povedati, da v UO za sodelovanje kljub takorekoc nicnemu materialnemu
vlozku ni podpore.

p.p.p.s.: Se vedno pa bo LUGOS za Cyberpipe prispeval del terminalov, ki
jih bo dobil od Dela, saj je bil taksen sklep 5. skupscine LUGOS.

Lep Pozdrav
Andraz Tori