vrstni red sponzorjev.

Rok Papez rok.papez at kiss.uni-lj.si
Thu Mar 29 08:38:27 CEST 2001

Zivjo!

> CHS poklanja Corelove pakete in je verjetno v razredu 3. Logotip naj bi
> dobil jutri èez dan, ker je oblikovalec prezaposlen. Lahko dobim Corel
> Draw 10 verzijo, samo je Draw 9 ne odpre :-\.

Mikka..
Naj kar lepo posljejo Alenki v cdr6 formatu (ja, 6)
Alenki. Meni pls CC drugace lahko pozabijo, da dobijo
logotip na plakatu.
Alenka ima deadline do danes zvecer in meni je
pod castjo, da jo s temi logotipe zezam vsenaokoli.

Ce ne drugega na njihovem web-pageu snemimo
bitmap in se ne sekirajmo.

Logotipe za na web sem jaz normiral na visino 150 pixlov.

--
best regards,
Rok Papez.