[ LUGOS-ORG ] Abort 2001 No^Hetwork team

Andraz Sraka andraz.sraka at email.si
Mon Mar 26 00:00:32 CEST 2001

Jure Pecar wrote:

> jst bi predlagal, da se dejmo tega _cimprej_ lotit, da bo do novembra
> narjen (huh) ... in da bo delal kot si bo(mo) u backstageu zeleli.

Hmm jaz bi raj reku, da bi se pocel v backstage-u to kar se mora in ne
tako kot lani, ko en kup ljudi sploh ni sodilo v backstage. To predvsem
leti na org-team, ki vcasih ni vedel kam bi se dal oz. kaj bi pocel. Da
ne bom koga uzalil, nekateri so svoje delo opravljal korektno in celo
nadpricakovanjem. Samo v celoti imam obcutek, da svojega dela nismo
najbolj korektno opravljali, gledano na stevilo ljudi v org-tamu. Spet
ocitno, da kvantiteta ni pogoj za kvaliteto.

> vsekakor treba najprej ljudi nalovit skupi pa jih koordinirano usmerit v
> projekt. dedicated ml ne bi bla swoh.

se strinjam ..

Pozdrav,
 Andraz alias sophos|N7

--
Abandon the search for Truth; settle for a good fantasy.