[ LUGOS-ORG ] Re: [LUGOS-ORG ] LiFe

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Mar 20 11:59:35 CET 2001

Na 20 Mar 2001 10:07:37 +0100, je Blaz Podrzaj zapisal:
> Yo!

> Ok, zadeva je po mojem zrela za RC :) Aja, a odjava ne bo mozna?
> cisto tako me zanima, sicer se pa to lahko naknadno implementira.

V kolikor se kdo izrecno ne strinja bom tole po nekaj urah postal na
lugos-list in pripravil direct-maile za kompljet member list,
... ker se prijave na buse zaprejo cez dva dni je treba vse to postoriti
danes, ce hocemo sploh remotely possible bus v NM

Lep Pozdrav
Andraz Tori