[ LUGOS-ORG ] predavanje v Zagrebu

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Mar 19 23:26:17 CET 2001

Na 19 Mar 2001 10:28:57 +0100, je Damir Horvat zapisal:
> Zivjo!
>
> Tudi letos se bo v ZG dogajal CLUC, predvidoma 17.4.2k1.
> Povabili so me, da bi imel tam predavanje, dogovorjeno je za "Uvod v
> Sambo".

lahko o CLUCu poves kaj vec?
kaj je to?

> Ker se zadnje case vezi s hrvati vse bolj utrjujejo, predlagam, da se
> naredi nekaksen LiFe#8 letak, katere bi trosil tam naokoli (so ze
> narejeni mogoce??). Al pa pomanjsan plakat.

v vsakem primeru bomo v zagreb poskusali pretransportirati reklamni
material, cim ga bomo imeli sami
17.4. se zdi kot narocen za celo zadevo, da privabimo cimvec hrvatov na
LiFe8

> Ce bi sel kdo zraven, naj mi javi.

Ce mi poves kaj tocno to je.. zakaj pa ne?

Lep Pozdrav
Andraz Tori