[ LUGOS-ORG ] Re: [LUGOS-ORG ] LiFe

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Sun Mar 18 10:38:47 CET 2001

On Sun, Mar 18, 2001 at 07:25:11AM +0100, Miha Tomšič wrote:
> Ja. Linux je tudi za vooßije... Res trdoživi ljudje uporabljajo Windowse!

True.

> Aha... Moja sreča je največja! ;]

Ja. Zdajle sem razpakiral nova orodja. Poskusite se prijavit na
http://limonez.net/~jure/lugos/forms/

Netscape ne deluje. Ce vas motijo kvadratki in to da nekaterih
textarea polj ne pokaze, instalirajte mozillo 0.8. Druga moznost
je, da Nejc popravi html da ga bo netscape prebavil. Jaz ne znam.

Testirajte na vse kriplje.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer