[ LUGOS-ORG ] Uporaba osebnih digitalnih potrdil

Rok Papez rok.papez at kiss.uni-lj.si
Thu Mar 15 10:21:28 CET 2001

Zivjo!

On Fri, 09 Mar 2001, Gregor.Ibic at intelicom.si wrote:

> Primer CVI je potrebno jemati kot zaprt sistem za javno upravo, kjer
> so paè izbrali ta produkt.
> izmenjave podatkov. Vkalupljenost v doloèen produkt (ki deluje le na
> Windows platformi) ni ravno v
> stilu pospe¹evanja elektronskega poslovanja.

Uporaba tako mocno zaprte programske opreme pomeni, da smo
uporabniki drugih operacijskih sistemov samodjeno izkljuceni iz
uporabe elektronskih podpisov.

> Je pa res da je Entrust eden bolj poznanih proizvajalcev CA programske
> opreme.

Moram reci, da mi je res v tolazbo.
Ceprav ga ne morem uporabljati brez nakupa Windowsov se vsekakor
bolje pocutim, ce vem, da gre za bolj znangea proizvajalca.
;-)))

> Je pa res, da bi èe bi se lotili lahko z drugo crpyto knji¾nico lahko
> emulirali podpisovanje z Entrustom.
> Seveda bi bila naloga kar zapletena.
> ALI JE KDO ZAINTERESIRAN.

Jaz vsekakor sem.. tudi sicer podpiram reverse-engineering.
Ce se v intelicomu nameravate lotiti naloge, vsaka vam cast,
se posebej ce boste rezultate vase "raziskave" objavili v javnost.
Vam pa svetujem, da pohitite... Ce se bo namrec DMCA prehitro uveljavil
v US, se lahko zgodi, da bo kmalu vsiljen tudi v Sloveniji in takrat
bo tovrstno dejanje veljalo, ce se ne motim, za kaznivo.
Tudi ce bos napisal kritiko kaksne programske opreme bo, ce se ne
motim ob ustrezni licensi le-te to kaznivo dejanje.

> Trenutno ravno odhajam iz pisarne zato se nisem preveè razpisal. Èe ima kdo
> ¹e kak¹no vpra¹anje pa rade volje

V bistvu, ce obstaja kaksen URL, ki opisuje delo s certifikati se
priporocam. Sam moram priznati se ne spoznam na to, me pa zanima.

--
best regards,
Rok Papez.