[ LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] Re: [LUGOS-ORG ] Sestanek UO

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Mar 14 12:43:07 CET 2001

Na 14 Mar 2001 08:12:50 +0100, je Ales Kosir zapisal:
> Rezerviral sem sobo 14 na HSL (ponedeljek, 19. marca, 18h). Ce jo zelis
> uporabiti, povej.

vseeno predlagam, da se raje sestanemo v prostorih na Izanski 200,...
dokumenti bodo blizje, zdi se mi da so prostori malce  bolj v duhu
trenutnega stanja v drustvu, kot tisti na Hermesu, kjer se vse vedno zdi
zelo imenitno (in tisti stoli so nasploh tako kul, da clovek kar pozabi
na probleme :)
kar se prevoza tice vozi bus st. 19, verjetno pa lahko kdo koga spotoma
pobere v mestu

Lep Pozdrav
Andraz Tori