[LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

Damir Cifer damir.cifer at kiss.uni-lj.si
Wed Mar 14 02:19:21 CET 2001

Hi!

> Si bil na skupscini? Si predstavil svoje vizije? Si nas razsvetlil?

Na žalost se moram strinjati, da Lugos včasih mora sklepati povezave,
ki niso ravno v skladu z vsemi cilji, ki so zastavljeni, vendar menim,
da druge izbire niti ni (ali to ali nič). Menim pa tudi, da se ne bi
smelo raztrgati mnenje nekoga, ki je v najširšem smislu 'predstavnik
industrije'. Ok, očitno sem ob dveh zjutraj preveč refleksiven - pa
dajmo še malo ... Ja, predstavimo Linux mladim in jih naučimo uporabe,
ampak plasirajmo Linux tudi v poslovna okolja - ampak zato bo KONČNO
potrebno spremeniti miselnost enih par - dajte si dopovedati, da vas bo
vsak vodja informatike pregnal, ko mu boste začeli s tem, da je
Microsoft pač iber saks, pa da Linux zna to ohoho bolje - postavite se
v njegovo kožo. Ima sistem, ki mu deluje (pa če se postavite na glavo -
tudi MS-jevi produkti delajo), išče mogoče alternative, potem pa mu
pride nekdo solit pamet ... Hvala in nasvidenje. Linux bi bilo potrebno
plasirati v poslovna okolja v sožitju z ostalimi sistemi... dajte jim
povedat, da se zadeva fletno razume tudi z Microsoftovimi orodji, da se
jo da vključiti v NIS domene, da se ... kaj pa vem še kaj. V glavnem,
da je delček puzzla, in ta delček bo sčasoma lahko k sebi potegnil še
en delček, itd.

In Blayo ... daj še komu drugemu, da pove kaj misli. Konec koncev
živimo v demokraciji, ne? In glede skupščine ... mi je zelo žal, ampak
tudi mene ni bilo ... nekako sem ob vikendih na drugem koncu Slovenije,
kot verjetno še kak drug študent, ki ni iz Ljubljane.

lp, Damir.
--
 -- You know you've been hacking too long when...
...you wonder why you can't just go:  sleep 28800& and go on with your