[LUGOS-ORG ] LiFe

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Tue Mar 13 20:02:22 CET 2001

	Hojla!

On Mon, 12 Mar 2001, Jure Koren wrote:
> No, jaz sem za life napisal preklemanski sistem skript
> za prijavo, ki ga zal ni bilo mogoce uporabljat cez vikend.
> Zdaj ga pa lahko. Graficna podoba je ze narejena ampak jo
> je treba inkorporirat v page (ker jaz pac razvijam na bednem
> hardveru), na vas pa je, da zadevo testirate.
> http://limonez.net/~jure/lugos/forms/

Jaz sem sedaj uporabnik tega sistema za prijavljanje na lugosove
prireditve.

"Dodaj uporabnika" je jasen, "Prijava" pa se uproablja za prijavljanej na
prireditve in prijavljanje uporabnika na stran... Jaz sem bil zmeden,
ampak jaz sme itak cudak... ;]

Potem ko se prijavim kot že dodan uporabnik, mi "nastavitve" ponudijo eno
dolgo stran, kjer pravzaprav ni ničesar, kar bi lahko spreminjal.

Recimo, da grem na stran za prijavitev na Namestitveno delavnico, edina
stvar, ki jo lahko kliknem je časovni interval, ko se je možno prijaviti
na prireditev. mogoče bi raje nekje pisalo, "Prijavi se", da bo vak vedel,
kaj lahko pričakuje, ko bo kliknil zadevo...

"Prijave" pravijo, da "The document contains no data"

Jure, sicer pa zgleda, da zadeva deluje, kar je super. Kako pa
bo šla integracija?

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -