[LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Tue Mar 13 18:23:27 CET 2001

On Tuesday 13 March 2001 16:49, you wrote:
> Najboljsa promocija so dobre izkusnje iz produkcije. Verjetno bom okregan,
> ker bom dal tule primer za FreeBSD, ampak moram povedati, da sem slisal
> same pohvale za FreeBSD, ki ga je pri strankah porihtal Medinet oz Blaz.

Ne vem zakaj bi bil kregan...vsaj ne z moje strani. Ce zadeva dela, dela in
zato si nekdo zasluzi vse pohvale. Kaj si dal za primer je cisto nepomembno,
razen ce si zahojen kreten, ki vidi samo Linux pred sabo. (Ali pa kateri drug
sistem, tudi taki se najdejo v nasi dezelici, ane ;-)

Gre namrec za tistega, ki je zadevo dobro postavil, ne pa za sistem, vsaj
moje mnenje je tako. Nekaj vzdrzevanja pa je potrebnega zmeraj, nobena stvar
ne "kar dela". Lahko dela, ampak potem imas shit. Gotovo se kje najde se
kaksna instalacija FreeBSD-ja iz leta '96 (primer), na kateri je prastar
sendmail. Dela, seveda. Ampak ali je mogoce open relay? Ali pa je mogoce v
tistem sendmailu tudi kaksen remote root hole?

Definitivno.

Borut
borut.mrak at ijs.si