[LUGOS-ORG ] LiFe

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Mon Mar 12 17:16:37 CET 2001

Jure,

lepo, da si se potrudil!

Dodati je treba cas odhoda avtobusa in lokacijo (verjetno 22.4., 8:30 in
HSL, Litijska 51). In opozorilo, da prevoz odpade, ce ne bo do 22.3. vsaj 40
resnih prijav.

Dodati je treba tudi prikaz trenutno prijavljenih.

Verjetno pa bo treba prijavni program se malo stestirati, saj se vsaj meni
danes ni posrecilo prijaviti.

Lep pozdrav,
Ales