[LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Mar 12 13:16:14 CET 2001

Na 12 Mar 2001 09:33:47 +0100, je David Klasinc zapisal:

> Plac za eno pisarno, in to tak, ki mu lahko potem reces pisarna, se pravi,
> miza omara, stol telefon in vrata, pa stiri stene, stane v Ljubljani okrog
> 500 DEM na mesec, plus stroski seveda. :)

zaenkrat imamo prostor za vec kot spodobno pisarno na Izanski c. 200
ne stane nas nic
tu je tudi arhiv, pa tudi vsaj en spodoben p133 je notri, network
connection je tud...
seveda bi bilo pametno da ga uporabimo, ker ce ga ne bomo se ga bo pac
uporabilo za druge reci...

v bistvu vidim edini problem v tem da moramo sfinancirati to sekretarko
... to bo po moji oceni stalo minimum 30k sit mesecno + stroski
obratovanja... zdaj morda bi firme, ki se v sloveniji ukvarjajo z
zastopanjem razlicnih distribucij vsaka namenila recimo 15k mesecno in
bi nam ratalo (na misel mi pridejo Eurotech, Activetools in Agenda :)

To, da se jim bi vlozek zaradi boljse zastopanosti Linuxa v sloveniji
nedvomno splacal, skoraj ne bi omenjal...

Lep Pozdrav
Andraz Tori