[LUGOS-ORG ] Skupscina blues....

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon Mar 12 11:43:07 CET 2001

On Mon, Mar 12, 2001 at 10:54:57AM +0100, Damir Horvat wrote:

> V bistvu je to tocno to, cesar si (pmm) ne zelimo.
>
> Ce bi vsak delal tako, kot bi blo njemu vsec, bi se vsi raztrgali od dretja
> in dela, rezultat bi bil pa zelo skromen, mogoce nicen, verjetno pa
> negativen. Osli napol crknjeni, kupi ovsa pa nedotaknjeni.

Ni bilo misljeno dobesedno. Ampak, bo nekdo zelel organizirati veselico,
potem bo pac to zadevo predstavil in malo povedal kaj vec o tem, ko bo dobil
se ekipo, zanesljivo ekipo, ki mu bo pomagala pri tem, pa naj izpelje
zadevo. Jasno, da drustvo vsakemu ne bo dovolilo, da naredi cistvo vse kar
se mu zljubi ampak ce bo zadeva po pameti narejena, jaz ne vidim razloga
zakaj ne.