[ LUGOS-ORG ] prihajajoca skupscina

Alesh Mustar alesh at jpdesign.net
Sun Mar 11 21:01:48 CET 2001

On Sat, 10 Mar 2001 polz at writeme.com wrote:

> Janez Kravata se, kar se mene tice, lahko obesi. Itak je tako, da bo ali
> dovolil
> svojim "inzenirjem", da izberejo OS (kar pomeni, da jih tisti bzflag ne bo tako
> hudo motil), ki je najboljsi, ali pa bo na koncu itak sel k Microsoftu, ker
> "imajo
> certifikat".

V redu, recimo, da toliko in toliko Janezev te sorte obstaja, obenem pa
obstaja toliko in toliko Janezov sorte 2, ki pomislijo tudi v smeri,
koliko stane 5, 10, 15, 50 licenec za NTje, koliko stane certificiranje,
koliko lahko prihrani tu in tam in koliko lahko procentualno doseze
vecji "efekt" z uporabo cesa drugega kot Windows platforme.

Alesh