Delo, racunalniki part 2

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Wed Jun 6 21:19:50 CEST 2001

Pozdravljeni,

potrjujem, da sem danes od Jureta Pecarja prevzel:
  4x Sun,
  7x PC in
  5x Next,
  vec tipkovnic za Sun in Next z miskami in kabli.

Podrobnejsi popis opreme sledi po pregledu. Oprema je zacasno pri meni, ob
prvi priliki jo preselim na Izansko.

Na Delu je zaenkrat se veliko Nextovih racunalnikov, Nextovih CB
monitorjev in en CB SVGA. Poleg tega je se nekaj tipkovnic. Vljudno
prosim, da pomagate to opremo cimprej prepeljati na Izansko, saj je velika
nevarnost, da bo romala na odpad, ce ne poskrbimo zanjo. So kaksni
prostovoljci, ki bi lahko pomagali?

Na oko gre za kaksnih 20 monitorjev in celo malo vec postaj.

Lep pozdrav,
Ales