[ LUGOS-ORG ] Re: [ LUGOS-ORG ] pomoč RAID

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Jun 26 13:22:17 CEST 2001

Ja, zadevo mi je malo olajsal tretji disk, ki ni v RAID polju in je
namenjen sistemu. Najprej sem Promisov BIOS nastavil na obicajni kontroler
nacin (ne RAID) zbootal sistem z bootable CD-jem in dopisal LILO parametre
za drugi kontroler (imas vse v ATA66 HOWTO-ju kako se to naredi) tako da
mi je samo pepoznalo diske 0 vec. Potem sem pobral 2.4 kernel, ga prevedel
in namestil, zbootal sistem brez LILO parametrov (kernel 2.4 ze
prepoznava vec kot en ide kontroler). Aja vkljucil sem sw RAID podporo. Na
koncu sem se spisal /etc/raidtab, zinicializiral RAID 1 polje in zadeva je
delala. Vse to sem pocel pod Slackware-current distribucijo. Btw pri
distribuciji Red Hat >= 7.0 je sw RAID v redu podprt tako da ga samo
aktiviras (ustvaris RAID polje) med instalacijo. Aja one ide2, ide3
parametre moras pa vseeno vpisat pred bootom, da ti najde oba ali vse
kontrolerje ki jih imas v masini (to samo za kernele =< 2.2 ker ti
privzeto prepoznajo samo prvi ide kontroler).

lp,B