pomoč RAID

Aleksander Dordevic aleksander.dordevic at guest.arnes.si
Sat Jun 23 12:53:30 CEST 2001

Na Pentium 3 800MHz z256 Mb ram, FastTrak100, z 3 Fujitsu 38Gb v SuperSwap
Chassis ohišju, naredil sem RAID 1 polje (Mirroring) z gospodarji na obeh
kanalih in rezervo (spare) s sužnjem na prvem kanalu.

Kljub temu, da je insatalcija lepo tekla, imam sedaj probleme. Pri prijavi
se med uporabnikom  in geslom izpiše :

FASTRAK | 8|4133| Information | Array 1 Disk IC35L040AVER07-0 (Channel 1 /
Master) Disk Error at LBA 0xb81f90 cmd=0xc8 status=0x51

Včasih je zdraven tudi sporočilo za drugi master. Čez čas če nič ne tikam
sporočilo samo izgine.

Ima kdo kak nasvet, izkušnje. Uporabil sem driver ki ga daje proizvajalec
(Promise). Ali  ve kdo kako instalirat Omenjen raid kontroler z jedrom 2.4
(SUSE, Redhat, Mandrake)?

Aleksander