Delovna nedelja.

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Tue Jun 19 02:27:22 CEST 2001

Banzai!

 17.6.01 smo se zbrali na Izanski cesti v 'prostorih drustva' z namenom, da
se clani odbora in vsi ostali ki so prisli zraven naucijo nekaj osnov o
poslovanju in o papirjih, ki so pomembni za drustvo. Vsi ki so me poslusali
upam da so odnesli cim vec in da bodo to znanje s pridom upostevali. Drugi
del dneva (preostale stiri ure) smo porabili zato, da smo uredili drustveno
dokumentacijo.

Sedaj so drustvene knjige v vecini urejene. Urediti treba le se blagajno.

Rad bi se zahvalil vsem, ki so prisli na pomoc (in random order)

Andraz Tori,
Spela Kraner,
Bostjan Muller (firewall),
Bostjan Janezic,
Jernej Janezic,
Janez Trenz.

Zdi se mi, da je tole vse in da nisem nikogar izpustil. :)

David!