[ LUGOS-ORG ] Re: [ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] Vabilo na sodelovanje

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Jul 31 01:58:19 CEST 2001

Na 30 Jul 2001 16:42:03 +0200, je Marko Kolman zapisal(a):
> Pozdrav,
>
> Čisto slučajno, sem naletel na page, kjer ste razpravljali o našem
> vabilu, na Lanparty B.I.G. #2. Očitno, vam diši sodelovanje. Ne vem pa,
> kje se vam je ustavilo, da kasneje nismo dobili odgovora. Tačas je
> lanparty minil in moram reči, da popolnoma uspel. Imeli smo mednarodno
> udeležbo.

Sicer ne vem o kateri strani tocno govoris...
Ampak me zelo veseli, da vam je lanparty uspel.. imate kaksno porocilo
pripravljeno, slikovni material, press material?
Poleg obveznega igranja igric, kaksen je pravzaprav vsebinski program lanpartyev?

> Glejte, kar se Linuxa tiče, vsaj nekateri v našem Teamu niso več
> beginerji. Že odkar pripravljamo lanparty-je (uf, že nekaj let) nam igre
> poganjajo Linux serverji. Imamo svoj web strežnik, ki ga sami
> administriramo. Tudi precej obiskovalcev lanparty-ja je precej zagretih
> linuxašev (bitke linux vs. MS niso nobena redkost :-) ).

V bistvu to, da se Linux intenzivno uporablja za streznike vemo,
zelimo si promovirati tudi vsestransko uporabnost kot desktop in
workstation sistem... tako da lepo je slisat da imate tudi linux userje.
V bistvu me osebno zelo zanima, ce prirejate tekmovanja tudi v
kaksnih open-source spilih... na primer v bzFlag?

> Zatorej,  Lanparty B.I.G. #3 bo! Bo večji kot je bil prejšnji! Lokacija
> ostaja ! V pripravi so LP-ji po Sloveniji. Če ste interesenti za
> sodelovanje, se nam oglasite. Dajmo mal povezat tele male grozdke
> računalnikarjev po Sloveniji v en konkreten vinograd, v katerem bomo
> imeli vsaj trgatev vredno vina :-)

LUGOS kot tak ima premalo delavnih moci, da bi se lahko aktivno
udelezeval vseh taksnih prireditev, pa tudi nasi interesi in
cilji so zelo specificni.
Vendar pa so posamezni clani skoraj vedno prisotni na taksnih
in drugacnih prireditvah in tako ostajamo na tekocem.

Verjetno lahko na kak nacin vseeno sodelujemo: recimo, ce boste
v konkretnem kraju potrebovali ljudi z linux znanjem za izvedbo
prireditve, lahko to objavimo na nasem dopisnem seznamu in
morda se bo kdo javi.

(tole ccjam tudi v lugosov seznam, tako da morda se kdo drug
pove kaj na to temo)

Drugace kar se grozdov in vinogradov tice: Trenutno se v srcu
Ljubljane postavlja kibercenter z imenom Cyberpipe
vec o njem selahko prebere na http://www.cyberpipe.org
Gre za racunalnisko platformo za kreativne dejavnosti, k sodelovanju
pa so povabljeni vsi, ki jih delovanje v necem novem, zanimivem
in sploh progresivnem mika.
Izvajat zelimo cel spekter dejavnosti, od dostopa do interneta,
knjiznice, mini kino dvorane, stalnih izobrazevalnih vsebin
(predavanja, projekcije), predstavitev, projektnega dela pa vse
do bolj zabavnih stvari.

Kiberpipa je skratka odprt prostor in v kolikor je interes
za sodelovanje, bomo zagotovo lahko nasli kak skupni jezik...

Lep Pozdrav
Andraz Tori