[ LUGOS-ORG ] Kylix free za GPL razvoj

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Jul 27 14:29:43 CEST 2001

Na 25 Jul 2001 21:11:23 -0400, je David Klasinc zapisal(a):

> Jaz sem mnenja, da ce hoces razvijati GPL aplikacije, potem jih razvijaj s
> free orodjem. Ce hoces razvijat non-GPL-closed-source-gimme-the-cash
> aplikacija, pa si kupi tako orodje, ki ti to omogoca... :)

V bistvu se strinjam, ampak to ni bil point mojga sporocila, samo to da
je mogoce za velik ljudi to precej zanimiva informacija :)

Drugace, pa ja... ce je kdo dober pascal programer, morda ne bi bilo
napak malce delati na Lazarusu...

> As simple as that...

Hasta la victoria, siempre!

Lep Pozdrav