[ LUGOS-ORG ] Cyberpipa

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Jul 17 14:34:58 CEST 2001

Na 16 Jul 2001 10:23:44 +0200, je Žiga Dolhar zapisal:
> Živjo!
>
> Že večkrat sem opazil, da se omenja neka kiber vodovodarska zadeva, pa raje ne bi vprašal, kaj to je, ampak kje lahko izvem več o teh stvari :]

Gre za kibernetični center v centru ljubljane (na kersnikovi 6, v
kleti). Sliši se učeno ampak gre za to, da bi radi naredili prostor,
kjer se bo dalo kaj računalniškega ustvarjat, kjer bodo tekla
izobraževanja, kjer bodo imele različne računalniške subkulture možnost
da se dobijo ali pa povejo kaj o sebi, ali pa mogoče organizirajo kakšno
predavanje ali pa kaj takega ... Hkrati si želimo, da bo imel vsak
dostop do interneta in dostop do osnovnih orodij za delo (urejevalniki
besedil, preglednice, browserji, pošta...) predvsem gre torej da se
naredi platforma na kateri bo mogoče graditi. k zadevi so seveda
povabljeni vsi, tako organizacije kot loneshooterji..., stvar poteka na
prostovoljni bazi, denarja je seveda premalo a nekaj ga vendarle je.

zaenkrat so pri stvari Študentski kulturni center, Ljudmila, KISS,
posamezniki iz LUGOSa, KUD Trave in misli in še kdo
dogovarjamo se recimo tudi z anime slovenija da bi imeli projekcije, pa
z slo-tech (overclocking scena) itd... Cilj je to, da ne le da se naredi
platforma, ampak tudi zanimiv program, ki bo pritegnil ljudi...

stvar bo imela precejšnje število X-terminalov, nekaj samostojnih
delavnih postaj, kino dvorano za projekcije, knjižnico s tehniškimi in
družbenimi vsebinami, kak šraufarski kotiček in še kaj (prostora je kar
precej). Upati je da bomo uspeli vzpostaviti tudi obdelavo zvoka in
videa itd. Idej je precej, entuziazma pa tudi.

Gre za odprt-javen prostor, torej ne želimo ustvariti neke privatne
delavnice (kar lahko kdaj iz takšnih idej nastane). Želimo furati čimveč
opensource-linux stvari (uvodni, napredni tečaji, programiranje...),
odprto družbo, hkrati ponuditi dostop tudi tistim ki se v računalništvu
ne znajdejo najbolje (posebni tečaji za nežnejši spol itd), začetniške
stvari.

Hkrati bi si želeli tudi vabiti predavatelje iz tujine (kar bo težko, a
vseeno), imeti kakšne cyberart umetniške instalacije, delati projekte v
zvezi s tem in se povezovati z podobnimi centri v regiji (MaMa...)

V bistvu bi morali ta teden narediti prevzem prostora, hkrati pa dobimo
tudi močan glavni strežnik (za X terminale), tako da se bo od
naslednjega tedna naprej vsak dan nekaj dogajalo, postavljalo mašine,
kombiniralo, itd... terminali bodo verjetno vse zelo low-budget, od doma
prinešena oprema... no toliko na kratko... če te zanima še več imamo
mailing listo na katero se lahko prijaviš
http://www.ljudmila.org/mailman/listinfo/kiberpipa

ali pa še bolje: danes je v klubu metropol (kersnikova 6) ob 16:00
sestanek :) v bistvu je vsak torek 16:00 tam sestanek ..

upam da sem povedal, kar te je zanimalo, če pa imaš še kakšna vprašanja
kar vprašaj...

Lep Pozdrav
Andraž Tori