INFOS 2001!

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sun Jul 8 03:05:00 CEST 2001

Banzai!

Infos 2001
==========

Osnutek programa in vsebine v0.1
-------------------------------

 Program za Infos '01 bo razdeljen v stiri vecje skupine. Za vsako skupino bo
izbran vodja, ki bo urejal vse stvari in koordiniral delo posamezne skupine.
Poleg
tega bo potrebno v vsaki skupini vsaj se toliko ljudi, da bo nekdo
vedno prisoten na
stojnici v Cankarjevem Domu.

Poleg ljudi, ki bodo podajali znanje in informacije obiskovalcem, bi na
stojnici
ponudili ze tradicionalne CD-je, ki bi jih tokrat dali natisniti in
jih ne bi sproti
snemali obiskovalcem. Na stojnico sodijo se majice Lugos z
novim motivom in neka
brosura v kateri bo napisano nekaj stvari o samem
Linuxu, Lugosu in nasih projektih.

Za vsako skupino sem ze predlagal vodje, ce se tisti, ki ste napisani ne
boste mogli
prevzeti naloge dajte prosim povedat, da bomo nasli zamenjavo.
Prav tako, ce kdo misli,
da sem kje izbral napacnega cloveka naj pove. :)

Koordinator celotne prireditve je Blaz Podrzaj.

Trenutne programske skupine:

 1. Solski streznik LISA (Rok Papez)
------------------------------------

   Pripravili bi predavanje o LISI (g. Jus, direktor Infosa, je mnenja, da bi
morali
pripravit predavanje in ga potem ponoviti v nekem drugem terminu). Na
predavanje
se povabi ucitelje srednjih/osnovnih sol oziroma okrbnike omrezij
na teh solah.
G. Jus je dejal, da lahko od njih dobimo naslove vseh
slovenskih sol, kamor bi
poslali posto. Na sami stojnici bi bil prisoten
nekdo, ki ve kaj je Lisa in ki
lahko to pove mimoidocim in vsem
zainteresiranim. O LISI bi napisali nekaj tudi
v brosuro.

 2. Linux Po Slovensko (Andrej Vernekar)

  Slovenske razlicice omizja KDE/GNOME ter drugih GNU orodij, ki tecejo pod
Linuxom
nisodozivele se nobene reklame in za slovenske razlicice programov ve
le malokdo.
Bliza se izid nove razlicice namizja KDE, idealno bi bilo, da na
Infosu naredimo
'uradno predstavitev' slovenske razlicice KDEja. Kolikor mi
je znano, se nekaj
takega se ni zgodilo in bi bilo dobro izkoristiti
priloznost. Predstavitev bi
bila v obliki predavanja v eni izmed dvoran v
Cankarjevem domu. Porajala se je se
ideja, da bi na predstavitel povabili
cloveka ali dva iz Dela, ki bi bila pripravljena
povedati kaj o sami uporabi
namizja KDE in ostalih programov. Na stojnici bo moral
biti poleg enega
cloveka vsaj se en racunalnik na katerem bo tekel KDE.

 3. Linux v poslovnem svetu (Blaz Podrzaj)

  Zakaj je Linux boljsi in bolj zanesljiv kot strezniska platforma od drugih
 komercialnih produktov? Kaj pomeni biti 'free' in koliko to stane? Linux je
potrebno
predstaviti tako podjetjem, ki ga lahko uporabijo v svojih IT
oddelkih kot tudi
razvijalcem programske opreme. Pripravili bi eno uvodno
predavanje z naslovom:
"Prednosti Linuxa pred komercialnimi operacijskimi
sistemi" ali nekaj podobnega.
Na tem predavanju je potrebno predstaviti Linux
tudi takim ljudem, ki cele dneve
nosijo kravate in ki se jim o vsem skupaj
niti malo ne sanja in vidijo samo stevilke.
Zelo dobro bi bilo, ce se naredi
ena studija, koliko lahko podjetje prihrani s samimi
licencami za komercialne
programe. Predstaviti treba tudi idejo o razvoju 'free'
programske opreme,
zakaj se to splaca tako za razvijalca, kot tudi za uporabnika take
programske
opreme. Predvsem pa je potrebno podati cim boljse reference in navesti ze

obstojece uporabnike Linuxa.

 4. Srecanje Uporabnikov Linuxa (Miha Tomsic)

  Sprva misljeno kot skupscina Lugosa, vendar ker je zadeva malo prehitra, bi
naredili
neko splosno srecanje vseh uporabnikov Linuxa, clanov Lugosa ali ne
clanov Lugosa,
pa tudi tistih, ki jih Linux sele zanima, pa si samo zelijo
slisati kaj vec o tem.

  Na voljo bomo imeli celo dvorano, kjer bi priredili srecanje uporabnikov.
Vse skupaj
bi trajalo kar nekaj casa, tako da bi bilo treba sestaviti program
dogajanja za tisti
cas. Najbolj mi je vsec ideja, da bi imeli neko predavanje
in okroglo mizo. Na okrogli
mizi, bi se lotili debate o prosti programski
opremi. K sodelovanju bi povabili
predstavnike vseh malo vecjih slovenskih
podjetij, od razvijalcev programske opreme,
do dobaviteljev strojne opreme.
Recimo, IBM Slovenija, Oracle, Microsoft, SRC
Computers, Datalab, ... Morda
tudi koga iz akademskih krogov, FRI, ... Lani se je nekaj
podobnega ze
dogajalo ampak ni bilo nobenega obiska. Vsaj tako sem jaz razumel. Letos

nam je Infos propravljen pomagati pri reklami in oglasevanju prireditve
oziroma
srecanja.

Kot je ze iz programa razvidno bomo potrebovali kar nekaj ljudi za letosnjo
udelezbo na
Infosu. Casa je vse manj, zato se dajte vsi, ki bi radi kakorkoli
pomagali in prispevali
k siritvi Linuxa cim prej odlocit in povedat kaj bi
radi poceli in kaj vas zanima. Vsak
komentar in vsaka ideja bosta dobrodosla.
Vsi organizatorji, ki bodo letos pomagali pri
prireditvi bodo za svoj trud
nagrajeni!

Nekje do sredine meseca bi bilo dobro, da imamo potrjen delovni nacrt za
Infos 200!

Naj vse se enkrat spomnim, da je v Ponedeljek 9.7.2001 ob 18 uri na Izanski
cesti
sestanek organizatorjev Infos-a, tako da se ga udelezite, ce vas
zanimajo kakrsnekoli
podrobnosti o prireditvi!

Toliko za sedaj!