Lisa spletna stran.

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sob Jul 7 19:46:25 CEST 2001

On Saturday 07 July 2001 03:42, Rok Pape? wrote:

> 1. Pripenjam osnutek, ki mi ga je poslal Bo¹tjan Jane¾iè. Meni je über
> kewl.

Na hitro,

1.1 in 1.3 Nekaj manjsih tipkarskih napak

Drugace pa odlicno delo.

> 2. Fehtam, da se naredi alias lugos na lisa.si ..ermm...ne.. lapsus
> keyboardus lisa na lugos.si -> bostjan na japet.si

Bomo v ponedeljek na sestanku glasovali in ce bo vse ok,  bo narejeno.

Predlagam, da se zacne Lisa ne veliko reklamirati po vseh listah in tudi na
Web straneh. Pridobiti treba vsaj se nekaj ljudi, ki bodo delali na projektu.
Fino bi bilo, da bi bil za en paket odgovoren en clovek oz za vec paketov,
dokler ne bi bilo dovolj ljudi, ki bi delali na tem.

PS: Se popravki, ki se naredijo v sami kodi kaj posiljajo nazaj Avtorjem
paketov? Ce se ne, naj se hitro zacnejo, get some credit people! :)

If you choke a Smurf, what color does it turn?

Dodatne informacije o seznamu lugos-org