[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Fri Dec 21 12:20:04 CET 2001

	Hojla!

On Thu, 20 Dec 2001, Borut Mrak wrote:
> Bullshit. Ce si predsednik, potem moras povedat, ce gre za tvoje osebno
> mnenje.
>
> Pravzaprav sem sel malo sprasevat ljudi...in cisto vsak mi je rekel, da
> ce je nekdo znan kot nosilec neke funkcije, potem se njegove besede
> upostevajo kot to, razen ce *eksplicitno* pove, da je to njegovo osebno
> mnenje. Sicer je bil n precej majhen (5-10), ampak 100% je pac 100%.

Borut, dej stopi za korak nazaj in poglej, kaj si napisal. Gotovo si vsem
tem anketirancem tudi razložil, da gre za besedo predsednika v zaprtem
kontekstu UO. Statistika je mati laži in tale tvoj argument je skrajno
zavajajoč.

VSEM VPLETENIM in ostalim po nepotrebnem glasnim, ki niti vpleteni niste:

Bodite objektivni, postavite se kdaj na kakšno drugo stališče in ne
delujte iz svoje usrane užaljenosti in občutka napadenosti.

Pa še to: dragi izstopniki, če ste se od društva enkrat že distancirali,
ostanite načelni.

Mir z vami,

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -