[LUGOS-ORG] Re: Lugos Banka

Jure Koren jure at aufbix.org
Fri Dec 21 08:39:30 CET 2001

Once upon a time, say on Thu, Dec 20, 2001 at 08:27:49PM +0100,
David Klasinc sat down and thought...
> Z Bostjanom sva zacela malo bolj hm 'resno' delati na projektu podkovanja
> kovaceve kobile in delava na projektu, 'da kovaceva kobila ne bi bila vec
> bosa.' Najino debato bom nadaljeval kar tule..

Good. Bosta vkljucila (in nekdo lahko tudi preoblece) moj
sistem za prijavo na lugosove prireditve?

> Ceprav sem nasprotnik frame-ov v HTMLju, bi se mogoce odlocil, da zgornji del
> eno vrstico uporabiva za menu, v spodjem oknu pa se izpisuje content...
> Seveda, ce bi se blo treba odlocit za enko lynx/links varianto, bi morala
> ubrati drugacno pot.

Table! Table se uporabi!

> PS: Za izdelavo in print dokumentov ima PHP eno lepo opcijo in lahko kreiras
> PDFje... Kar bi se morda splacalo uporabiti.

Ker sta obe resitvi semi-komercialni bi se jaz temu izognil, ce se le
da. Tiska se lahko iz browserja obicajen html (pac tisti javascript.open
ali kaj ze imas za new window ki vsebuje lep v htmlju napisan racun),
ker dvomim da bomo kdaj uporabljali browser ki tega ne zna.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer