Lugos Banka

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Dec 20 20:27:49 CET 2001

Banzai!

Z Bostjanom sva zacela malo bolj hm 'resno' delati na projektu podkovanja
kovaceve kobile in delava na projektu, 'da kovaceva kobila ne bi bila vec
bosa.' Najino debato bom nadaljeval kar tule..

> Najprej se morava odločiti za izgled in strukturo cele zadeve, moji
> predlogi so:
>   - prva stran ponuja nadaljne izbire funkcij:
>     - dodajanje novega člana
>     - dodajanje novega sponzorja
>     - dodajanje nove prireditve
>     - pisanje pogodbe za sponzorja
>     - pisanja računa za sponzorja

Ceprav sem nasprotnik frame-ov v HTMLju, bi se mogoce odlocil, da zgornji del
eno vrstico uporabiva za menu, v spodjem oknu pa se izpisuje content...
Seveda, ce bi se blo treba odlocit za enko lynx/links varianto, bi morala
ubrati drugacno pot.

> Katere podatke rabimo za člane? (ime, priimek, naslov, e-mail)..??
Za clane najbolje, da pogledas prijavnico, vse kar je na prijavnici.

> Za sponzorja rabimo ime, naslov, davčno, žiro??

Mislim, da je v trenutno zastavljeni bazi tabela naslovnik ze vse pokrito.

> Prireditev: ime, kje, kdaj, kratek opis (tak opis, da ga uporabimo na
>     pogodbi in računih)

Hm, ja..

ID
Name,
Timestamp,
Location,
Date,
Description,
Contact Person,
Najbrz se kaj.

> Za pogodbo rabimo:
>   - lugos glavo (ime, naslov društva, žiro, davčna)
>   - standardno pogodbo, spreminjajo se vrednosti:
>       - prireditev (kratek opis prireditve)
>       - teh nekaj členov, ki so v vseh pogodbah, ki jih imam.. edina
>       stvar, ki se spreminja tu je količina nakazanega denarja
>   - podpis

pa se moznosti, da se dodajajo cleni in spreminja text dodatnih clenov.
mogoce bi celo naredil eno tabelo clenov in bi jih potem lahko poljubno
dodajal in prilagal k pogodbi. Hmm. Mogoce pa prevec kompliciram... ;>

> Za račun rabimo:
>   - lugos glavo
>   - podatke o sponzorju
>   - številka računa

Ok.

>   - opis sponzorirane prireditve (kratek opis) + znesek

Potrebujemo v bistvu vnos za posamezne postavke racuna, mogoce bomo kdaj komu
zaracunali za razlicne stvari in bo drustvo opravljalo se kaj drugega kot
samo fehtalo denar za sponzorsvo... ;> Tako da bi bil racun genericna zadeva,
ki bi lahko imel N- postavk. Ki bi jih dodajal poljubno.

>   - standardna noga
Ok.

> Še kaj?

Rabimo se dokumente, dobavnica in narocilnica in pa ustrezno vezavo med temi
dokumenti, pogodbami in racuni, da bo vse skupaj urejeno tako kot treba.

Potrebujemo tudi nekaj s cimer bomo vodili drustveni inventar in pa hm nekaj
za skladisce, kjer bomo lahko popisali vso robo, ki jo imamo na zalogi.

Jaz bi se najprej omejil na izdelavo necesa, kar bo znalo narediti racun, ga
zapisati v bazo in kjer bomo lahko dodajali noter naslovnike. Rad bi, da bo
racun napisan in nekje zapisan, pa to ne bo nek custom word processor made
document. Nad temi stvarmi ni prakticno nobenega pregleda in pa nobene
statistike... :)

Toliko za sedaj.  Ce se bo kdo pridruzil delu ali pa vsaj debati je
dobrodosel.

PS: Za izdelavo in print dokumentov ima PHP eno lepo opcijo in lahko kreiras
PDFje... Kar bi se morda splacalo uporabiti.