[LUGOS-ORG] APP, Banka, Ziro Racun..

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Dec 20 19:50:32 CET 2001

On Thursday 20 December 2001 15:51, you wrote:

> Ce se da stvari delat online, potem je vse OK.

Ravno z NKBM se da delati online brez uporabe raznih Windows programov...

> Po mojih izkusnjah je NKBM banka z izjemno neprijaznim osebjem in (vsaj
> v Ljubljani) neprijaznim delovnim casom, kadar so potrebni fizicni
> obiski. Ter seveda z eno enoto v celem mestu :-)

 Jaz sem jih sedaj klical dvakrat. obakrat so bili na moc prijazni in
ustrezljivi, gospa s katero sva se danes Mikka in Jaz pogovarjala je bila pa
tudi zelo prijazna in nama je marsikaj povedala cesar nisva razumela.

Fizicnih obiskov na banki bo malo, veliko manj kot sedaj na APPju, ker se
bodo delale stvari online.