[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed Dec 19 18:01:49 CET 2001

Banzai!

 Se enkrat sem celo zadevo premislil in pretehtal in se odlocil da napisem en
en reply na tale mail, malo bolj podroben, kot sem ga poslal prej.

> podjetje ne nudi sistemca, ki dela za Lugos med delovnim casom? Huh, le
> zakaj sem se spomnil na lugos.activetools.si ?! Lahko zagotovim, da
> Moj.Net ne bo postavljal nobenih pogojev, kaj se _lahko_ pocne, razen
> ustaljenih pravil, ki veljajo za vse stranke, ter tega kar pise v

Podjetje Active Tools nima pri tem nobene veze in sploh nevem zakaj si ga
omenjal. Mogoce zato, ker sem bil tam zaposlen? Podjetja so taksna in
drugacna, vsako ima svoje namene, pa naj bodo to dobri ali slabi. Active
Tools je ponudil streznik pod dolocenimi pogoji, katerih nisem pisal jaz.

> pogodbi o sponzorstvu. Lahko pa tudi zagotovim, da zlorabljanje moje,
> Jernejve in se cigave dobre volje jemljem kot osebno zalitev. O sagi
> "sistemc" pa se nekoliko pozneje.

Rad bi vedel kako se je izrazalo to zlorabljanje tvoje Jernejeve in se cigave
dobre volje. Ce se ti zdi, da je bila zloraba to, da sem predlagal, zamenjavo
sistemca, potem si pac sam kriv. Ves zato ima drustvo UO, da se o takih
zadevah mogoce prej kaj pogovorijo, preden se to pove vsem drugim in se
naredi kaksna skoda, ter da se utisa morebitnega nesrecneza, v tem primeru
mene.

> tebi). Je naredil Jernej kaj drugega, da si zasluzi tako "kazen", kot je
> otrocje spravljanje nanj in na podjetje, za katero dela?. O tem se par
> besed pozneje.

Na Jerneja se ni spravil nihce, jaz sem poizkusal naceti neko debato, ja se
strinjam, res sem zacel burno, koncala pa se ni.

> jaz za svojo zamenjavo poskrbel sam. Sedaj ko je Jernej hotel narediti
> nekaj kar marsikoga "bode" ze dlje casa, pa se vam je uspelo znebiti se
> njega. Remarkable.

Hm, nevem koga te stvari bodejo? Morda Jerneja, jaz sem ze povedal, da tistih
nekaj 100 sporocil v cakalni vrsti ne bo ubilo mail serverja... Ceprav je
bilo ze nekaj debate o tem.

> Nikogar ni "odklopil." Povedal je za svojo namero (resda na precej
> "ad-acta" nacin) in da sprejema pripombe. To sem jaz prebral zgoraj. Ti
> pa nehaj siriti FUD in ne bodi pravicniski. Ce se ti njegove ideje ne
> zdijo v redu, ga prepricaj v svoj prav. Jernej je zelo dojemljiv za
> dobro utemeljena mnenja.

Jernej je v svojem mailu povedal, da bo te uporabnike v petek odklopil.

> Ja, to sem sedaj storil jaz. Mozno je sicer, da bo to obravnavano kot
> zloraba root gesla in poslovne tajnosti drustva (ali kaksne podobne
> nebuloze), ampak jaz se ravnam po svoji vesti, kar dandanes ne velja za
> vsakogar, bolj pogosto so pomembni "poslovni interesi"

Ves, ko cutis do necesa neko pripadnost, tako kot jaz cutim pripadnost do
Drustva Lugos, se ne ravnas po svoji vesti ampak se ravnas v interesu
drustva. Dokler bom predsednik drustva se bom na vso moc boril zato, da bom
poizkusil zascititi vsakega clana drustva, ja tudi tistega, ki ima mail
@writeme.com. Ce se bom pa zato prevec zaganjal za to in bom pri tem pocel
traparije, je pa tukaj se vedno UO in ostali clani, ki mi to lahko preprecijo.

Predsednik ni telo, ki v drustvu odloca o stvareh, je zgolj zastopnik in
odgovorna oseba drustva, ki drustvo zastopa pri ostalih organih, drzavnih in
nedrzavnih. Je tudi tisti, ki podpise cek za APP, ce je UO mnenja, da ga mora
podpisat...

> In ker se pogosto ne ve, kaj kdo ima od tega kar se pocne.

Res je, se popolnoma strinjam!

> Zato, ker David ocitno misli, da to pa ze ne gre, da bo bivsi sistemc

Ti, ne mores vedeti kaj jaz mislim, dokler tega ne bom povedal...

> Hint: nekateri vemo kaj je poklicna etika in kaj se sme in cesa se ne sme
> pocet. Pri nas ne vohunimo za svojimi uporabniki.
>
> David, get a life. Ne gre povsod za biznis in zasluzek.

:) Smesno, ce bi mi slo za zasluzek, potem me pri drustvu sploh ne bi bilo,
ker od drustva nimam nicesar drugega razen mogoce zadovoljstvo, ko vidim, da
je neka stvar dobro uspela ali pa da smo pridobili se enega uporanika na
'naso' stran.

> necem, kar se me tice, bom pa ze pospegal. Moj izgovor (tokrat) je, da me
> je zanimalo, kaj se je hudega zgodilo Jerneju, da je izstopil, saj dozdaj
> nisem opazil, da bi razmisljal o tem. Drugi pa je, da me je David razjezil
> s tem, da je quotal mojo izjavo iz preteklega tedna, ko je zgoraj govoril o
> tem, kaksnega sistemca rabi Lugos.

Kot sem ze rekel, tvojega dejanja nicesar ne opravicuje, tudi Jernejevega ne,
ce je res pocel to kar pravis ti.