[LUGOS-ORG] Lugos?

Ales Casar casar at uni-mb.si
Tue Dec 11 09:05:56 CET 2001

On Tue, 4 Dec 2001, [ISO-8859-2] Miha Tom=B9i=E8 wrote:

> Na predavanja na sredinih seminarjih ljudje, razen resnih gostov SS,
> prakti=E8no niso prihajali. V .mp3 vse skupaj.

Najvecja tragedija sredinih seminarjev je v tem, da so v Ljubljani. Seveda
- govorim iz zornega kota tistih, ki nismo iz Ljubljane. Nekje v zadnjih
10-11 letih sem dobil po taksni ali drugacni poti zelo veliko vabil na
predavanja sredinega seminarja. Tako po obcutku bi rekel, da se mi je
kaksnih 90% predavanj zdelo zanimivih in od tega mi je za kaksnih 80% bilo
prav zal, da se jih nisem mogel udeleziti. Ampak na zalost so bila prav
vsa predavanja v Ljubljani. :-(

Ne pravim, da v Ljubljani cesa takega ne sme biti. Ampak kritizirati
ljudi, ki niso iz Ljubljane, da se ne udelezujejo predavanj v Ljubljani,
pa je povsem neumestno.

Pravzaprav vse skupaj deluje ze skoraj nesramno. Najprej oseba A
organizira nekaj, cesar se oseba B zelo zeli udeleziti. Ampak oseba A to
organizira na nacin, da se oseba B tega ne more udeleziti. Nato oseba A
osebi B ocita neudelezbo. :(

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/