[LUGOS-ORG] lugos must go on

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Mon Dec 3 12:33:27 CET 2001

Res je, ampak kolikor sem obcutil, jedro Linux društva kar obvlada Linux.
seveda je podpodrocij mnogo, tako bi se oblikovale skupine za posamezna
podrocja, kar so že sedaj ( za dolocena).

Osnovni problem v podjetjih, govorimo o vecjih, je ta da vodilni nimajo
obcutka, da sploh kdo obvlada Linux. Zato ostajajo pri MS, oziroma pri
obstojecih rešitvah.
Še vedno nimajo pojma, koliko Linux stane, in kaj se placa in kaj ne!
Lp,
Gregor

Intelicom d.o.o.
Security software company