[ LUGOS-ORG ] Osnutek programa INFOS'01

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Aug 5 13:35:42 CEST 2001

On Sun, 5 Aug 2001, Blaz Podrzaj wrote:

> Ziv!
>
> Evo, prilagam osnutek programa INFOS'01. Zadeve v oklepajih so še
> nejasne in jih je treba pretehtati. Kdor bi rad sodeloval pri programu
> oziroma na sejmu samem, je toplo vabljen da se nam pridruzi. Jasno
> vsaka pripomba, kaksen popravek ali dodatek h programu so dobrodosli.

Kar uredu..

> 1.3 Stojnica projekta slovenjenja
> 1.3.1 Na tej stojnici bo prisoten kakšen od članov slovenizacijske
> ekipe (Andrej Vernekar, Roman Maurer, Andraž Tori, Boštjan Müller...)
> ali kdo drug od naših članov (anyone?).
> 1.3.2 Stojnica bo opremljena z dvema računalnikoma, na enem bo tekel
> poslovenjen KDE, na drugem pa poslovenjen GNOME.
> 1.3.3 Tu bo moč zvedeti vse kar se tiče lokalizacije Linuxa.

ok...
pogresam to, da bi userji imeli tudi cisto navaden hands on preizkus...
morda bi to dali na ta dva racunalnika ali pa kam drugam... nekje kjer bo
nalozeno _cisto vse_ kar si lahko clovek zamisli na linux desktopu
... od corelovih izdelkov (draw, wordperfect), do kylixa in se kakega
drugega cuda, ki bi ga lahko uspeli dobiti ... skratka nekje da pokazemo
da imamo aplikacije

> 2.1 Linux v poslovnem svetu
> 2.1.1 Predavatelj Blaž Podržaj
> 2.1.2 Potencialni slušatelji: kdorkoli
> 2.1.3 Povzetek: Zakaj bi se v nekem podjetju, kjer že leta kraljuje
> komercialen operacijski sitem in komercialni programski paketi,
> odločili za prehod na operacijski sistem Linux in programske pakete
> zaščitene z licenco GNU/GPL...

ko sva bila z DAvidom prejsnjic tam smo se pogovarjali o tem da bi
naredili case studies in da bi povabili ljudi iz podjetij ki ze
uporabljajo linux, ce bi bili seveda pripravljeni kaj povedat (delo,
loterija...)

Pri lisi gre pa tudi za to da ljudi _prepricamo_, da imamo v rokavu boljos
in cenejoso resitev, z dodano vrednostjo v olbiki moznosti pridobivanja
novih znanj

> 2.3 Uradna predstavitev slovenskega KDE-ja (verzija)
> 2.3.1 Predavatelj Andrej Vernekar, Andraž Tori (ju je treba še
> vprašat, lahko tudi kdo drug?)
> 2.3.2 Potencialni slušatelji: vsi ki želijo imeti svoje računalniško
> namizje v slovenskem jeziku
> 2.3.3 Povzetek: neke vrste tiskovna konferenca, lahko bi bili prisotni
> tudi novinarji...

Kar se KDEja tice jaz ne morem bas pomagat, ker ne poznam situacije...
lahko pa pristavim loncek z smartom in/ali gnome
drugace se mi zdi pa super ideja, da bi v bistvu naredili kar tiskovko..!
Tako bo zagotovo najbolj odmevno ...

> 2.4 Predavanje na temo varnosti U*IX operacijskih sistemov (?)
> 2.4.1 (kdo je že rekel da bi predaval o tem in če je to resno mislil?)

naj se javi...

> 3. Okrogle mize (?)
> 3.1 (Mogoče bi za to angažirali Miha Tomšiča, če bo za. Ta zadeva je
> še v zraku.)

mislim da smo se tu pogovarjali v kontekstu prakticne uporabe linuxa....
mogoce bi bilo dobro da david zapiske iz prejsnjega sestaneka tudi gor da

> 4. Letaki
> Letake bi delili naši (aktivisti) na prireditvi sami na vidnem mestu.
>
> 4.1 LUGOS letaki: kje se nahajamo (plan), kaj počnemo
> 4.2 Letaki za predavanje "Linux v poslovnem svetu": delili bi se na
> dan predavanja
> 4.3 Letaki za predavanje "Projekt LISA": delili bi se na dan
> predavanja poleg tega bi jih lahko predčasno poslali na večje
> slovenske šole (lahko tudi prek e-pošte)
> 4.4 Letaki za uradno predstavitev slovenskega KDE-ja: delili bi se na
> dan predstavitve, predčasno bi jih poslali tudi RTV in časopisnim
> [...]

mogoce  bi ze pred infosom delili letake na predstavittvi WinXP :) -
pa ne mislim direktno na predstavitvi, ampak ko bi folk ven prisel ali pa
kaj takega :) hudomusno a ne zlobno ali zlonamerno pa se vse novinarje
dosezes

Lep ozdrav
Andraz Topri